Την 1η Απριλίου 2021 ο Δημήτρης Γκαρτζονίκας, συγγραφέας του βιβλίου "Απ το Like στο Buy: Το τέλος της Αθωότητας του Like και το Branding Post" ήταν φιλοξενούμενος της κ. Έλενας Καλίνινα στο κανάλι του Open Office Volos .
Εκεί θα συζητήθηκαν θέματα διαχείρισης της Φήμης ενός Brand προσαρμοσμένη στην Social Media Age, με βάση το βιβλίο του Δημήτρη, ενόψει της δεύτερης έκδοσή του αυτό τον μήνα.
Απόψεις και σκέψεις προβληματισμού για τις επιχειρήσεις που θέλουν να διαδραματίσουν ένα ρόλο στο μέλλον, μέσω των δράσεων του εταιρικού MICROTRIBE με κύριο εργαλείο το BRAND JOURNALISM και όσα θα προστίθενται στην δεκαετία που διανύουμε όπως
- χρήσεις της Corporate TV
- του BLOCKCHAIN (WEB 0.3)
– του DEEP WEB
–της AUGMΕΝDET REALITY κ.α,
με στόχο τις e -SΑLES που θα μονοπωλήσουν την επόμενη δεκαετία.
Blogger Comment